مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
عقد مامانی و باباییعقد مامانی و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج مامانی و باباییازدواج مامانی و بابایی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سبحان از آغاز بارداریسبحان از آغاز بارداری، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سبحان عزیزم از لحظه تولدسبحان عزیزم از لحظه تولد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ آقا سبحانوبلاگ آقا سبحان، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سبحان دنیای مامان و بابا

دلخوشم به دلخوشیت،دلخوشی جان و دلم

33 ماهگی باهوش جان

1398/12/2 4:11
نویسنده : مامان سبحان
214 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی پسرم تا کمتر از 3 ماه دیگه،3 ساله میشه؟!؟😲

عشق مامانی،بالاخره دوم بهمن مامان خانومت از پایان نامه ارشدش دفاع کرد و تموم شد.

انشاالله جشن فارغ التحصیلی مقطع دکتری و بالاتر خودت پسرم😇

یک سبد گلی سفارش بدم که از در دانشگاهت وارد نشه🙄

این هم از علی داییت که با حاجی مامان،دانشگاه اومده بودن.👇

عاشق این عکسمونم😍👇

حالا از دفاعم نگم که نمره افتضاح 17 گرفتم،روزهای قبل دفاع اصلا ذره ای استرس نداشتم ولی جلسه دفاع یک استرسی گرفته بودم که صدام میلرزید و اصلا از ارائه خودم راضی نیستم.

تو هم که اول جلسه یه شیشه شیر دستت گرفته بودی و میخوردی و سالنو قدم میکردی که استاد گفت ببرنت بیرون تا حواسمو پرت نکنی.

این هم از صفحه تقدیم پایان نامم👆

خواب پدر و پسری در روزی که فامیلای نزدیکمونو به عصرانه و دیدن فیلم عروسیمون دعوت کرده بودیم.

عکس برفی به این میگن👇یعنی کم مونده بود یک متر بباره.☃️

برفای قبل از تو سوء تفاهم بود⛄️

پسرم و سردار سلیمانی در روز چهلم سردار ،که این عکستو به شبکه پویا فرستادم تا نشونش بدن.

امیدوارم که شما هم در آینده ، مثل سردار انسان واقعی باشی .

پسر پیکاسوی من.مامان قربونت شه😘

اولین نقاشی شکل آدم پسرم(خودشو منو باباش)

ماشاالله بهت😍

شعر یه توپ دارم قلقلی رو هم قشنگ بلدی و با اون زبون شیرینت میخونی.

سوره توحیدو هم دارم باهات تمرین میکنم.

70 درصد صحبتات هم فارسی و 30 درصدش ترکی هس.

 

پسندها (1)

نظرات (0)