مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
عقد مامانی و باباییعقد مامانی و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج مامانی و باباییازدواج مامانی و بابایی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سبحان از آغاز بارداریسبحان از آغاز بارداری، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سبحان عزیزم از لحظه تولدسبحان عزیزم از لحظه تولد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ آقا سبحانوبلاگ آقا سبحان، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سبحان دنیای مامان و بابا

دلخوشم به دلخوشیت،دلخوشی جان و دلم

۳۷ماهگی و 🥳جشن تولد سه سالگی پسرمون🤴

1399/3/15 3:31
نویسنده : مامان سبحان
731 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم،همونطور که بهت قول داده بودم،بعد از ماه رمضون و تموم شدن کرونا(البته کاملا تموم نشده)،برات جشن تولد و کیک آبی بگیریم، گرفتم.😘

🥳جشن تولد قرنطینه طوری ما🎂

کیکت که هم رنگش و هم طرحش،با اونی که  ما سفارش داده بودیم ،زمین تا آسمون فرق داشت و سر همین با قناد حسابی دعوا کردم.

حالا خوبه عکس براش فرستاده بودم و گفته بودم رنگش دقیقا همونجوری باشه تا به تم تولد بیاد.

علی دایی که اونم با تم ما، ست کرده بود.

قربون اون خوشحالی و برق توی چشمات بشم😍

عزیزم انشاالله تولد ۱۳۳ سالگیتو جشن بگیری🎂

کادوی خوشگلت که عروسک روسی مخصوص خودت بود و مامان از روی عکست،برات از اینترنت سفارش داده بود.😍

آخه شباهت تا چقدر!!!🤴

از بس دوسش دارم،از همه جاش عکس انداختم.🥰

ست کیف و کفش سبحان کوچولو(اسم عروسکتو ،سبحان کوچولو گذاشتی)

کادوهات هم که بابا جون برات جعبه خانه سازی خریده بود،مامان جون عروسک روسی‌.حاجی بابا تار.آقا جون لباس.عمه کتاب و وسایل نقاشی.عمو هم لباس خریده بود.

پسندها (10)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
15 خرداد 99 12:21
همیشه به جشن و خوشی😘
مامان سبحان
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنون ک وبلاگمونو دنبال میکنید😍
مامان پریمامان پری
21 خرداد 99 13:37
مبارک باشه عزیزم
چه کادوی قشنگی 😍
مامان سبحان
پاسخ
ممنون گلم🌹
مامان صدرامامان صدرا
4 شهریور 99 22:05
تولدت مبارک عزیز دلم ❤❤❤