مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
عقد مامانی و باباییعقد مامانی و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج مامانی و باباییازدواج مامانی و بابایی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
سبحان از آغاز بارداریسبحان از آغاز بارداری، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سبحان عزیزم از لحظه تولدسبحان عزیزم از لحظه تولد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ آقا سبحانوبلاگ آقا سبحان، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

سبحان دنیای مامان و بابا

دلخوشم به دلخوشیت،دلخوشی جان و دلم

پاییز۱۴۰۱

1401/9/9 20:15
نویسنده : مامان سبحان
274 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای پاییزی پسرم

روز جشن شکوفه ها

روز اول مهر ،پیش دبستانی امید فردا

آقا سبحان و خانوم معلم مهربونش(خانوم نجاری)

شهرک الفبات

جشن آب

اولین کارت تلاشهاتون

(نیکان،علی،امیررضا،سینا،رهام،امیرمهدی،علیسان)

روز آتش نشانی

اولین کاردستی کلاسیت با موضوع سلام

این دختر خانوم ناز، همکلاسیته و اسمش آیلینه و دختر دوست منه.

روز اول مدرسه بهت گفته بود با من دوست میشی، تو هم گفته بودی نمیدونم؛ باید فکر کنم!

خونه که اومدی،ازم پرسیدی: مامان خانواده آیلین چطوره، بنظرت دختر خوبیه،باهاش دوست بشم...!

خلاصه بعد اینکه تایید کردم،فردا رفتی جواب مثبت دادی بهش🤭

نقاشی دیواری روز کودک

آرزوی پسرم در درخت ارزوهای کلاسش، انشاالله به همه ارزوهات برسی.

قصه نمایشی

اولین جایزه کلاسی پسرم، برای کسایی که بیست تا کارت تلاش جمع کرده بودن.

ازمایش چای دورنگ

مسابقه نقاشی در روز ۱۳ ابان

کنفرانس نشانه " س" پسرم برای دوستاش، که خانوم مدیر و معلمت خیلی خوششون اومد و تشویقت کردن.

برای پذیرایی هم،ساندویچ و سیب و کیک با تم سگهای نگهبان برده بودی.

چون اول اسمت با "س" شروع میشه، این نشانه رو برات انتخاب کردم.

به پسرای کلاستون سیبیل و به دخترا گل سر یادگاری دادی.

شهربازی

کلاه آقاجونو سرت گذاشتی و سیبیل گذاشتی و میگی مرد شدم😘

جشن دندونی حسنا کوچولو

پسندها (1)

نظرات (0)