مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
عقد مامانی و باباییعقد مامانی و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج مامانی و باباییازدواج مامانی و بابایی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سبحان از آغاز بارداریسبحان از آغاز بارداری، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
سبحان عزیزم از لحظه تولدسبحان عزیزم از لحظه تولد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ آقا سبحانوبلاگ آقا سبحان، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سبحان دنیای مامان و بابا

دلخوشم به دلخوشیت،دلخوشی جان و دلم

تولد 2 سالگی

1398/2/21 13:28
نویسنده : مامان سبحان
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

 

🎂عزیزترینم تولدت مبارک🎂

 

شیرینی دنیام، دلیل نفسهام، انگیزه زندگیم، جگرگوشه نازنینم، مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، امروز روز تولد تو است؛دو سال پیش در این روز و دقیقا این ساعت پا به این دنیا گذاشتی و دنیای من شدی😍

❤️از خدا ممنونم که منو مادر تو کرد❤️

روز تولد تو روزی است که نه غصه و نه غم هیچکدام سراغ من نمی‌‌آید. پس این روز را به تو و خودم تبریک می‌گویم.

پسر خوبم! نمی‌دانم پیش از به دنیا آمدن تو چگونه می‌زیستم و آیا اصلاً می‌زیستم؟ که اکنون نفسم به نفس تو بند است.😘

 

 

 

 

 

 

فکر نکنم کلمه‌ای باشد که بتواند میزان مهر مرا نسبت به تو بیان کند، پسرم! بدون کلمه‌هایی که قاصرند ،تولدت را تبریک می‌گویم.

پسر دوست‌داشتنی من! تاریخ تولد تو در تقویم و در یک روز خاص نیست؛ چراکه تو بارها و بارها، هر روز و هر روز در قلب من متولد می‌شوی. به دنیا آمدن تو دلیل هر تپش قلبم است. دلیل هر تپش قلبم مبارک😍

عزیز دل مادر! امیدوارم که صدوبیست سال زنده باشی. تو تمام آرزو و امید من و بابا هستی، امیدوارم خدا از چشم بد و هر بلایی تو را حفظ کند.

و اما عکسای تولدت که با 40 روز تاخیر گرفتیم😲 به من چه خب 😡،تقصیر باباته 😐

آخه از ی طرف تولدت ماه رمضون افتاده بود و منتظر شدیم بعد ماه رمضون بگیریم،بعد ماه رمضونم منتظر سر برج شدیم،سر برج هم همش کار پیش اومد تا رسید ب اول تیر ماه 😪 ولی عوضش همه چی مرتب و سر وقت و رو برنامه شد و کلی بهت خوش گذشت.

قربونت بشم که اونهمه ذوق میکردی و برا خودت دست میزدی و میرقصیدی و تولدت مبارک میخوندی و کیکو همش ناخنک میزدی.

از شلوغیات هم نگم ک من دوس دارم و دیگ عادت کردم،چندبار لیوانو بشقابای رو میزو کلا پرت کردی زمین.

عزیز دلم،بالاخره بعد از کلی گشتن،تونستم وسایل تم کراسل پیدا کنم و تولدت با تم خوشگل و شیک کراسل به رنگ سفید و آبی باشه.

اینم از کیک خوشمزه ات با عکس خوشگلت😍

مهمونامون 15 نفر که خونواده آقا و حاج بابا و عمه و عمو جونت بودن که اولش به عصرانه دعوت شدن(آش و لازانیا و ژله و ...)،ولی بعد جشن بابا گف که شام بمونن و بنده دست به کار شدم و مهمونا مشغول تماشای کلیپ عکسات از قبل تولدت (دوران بارداری و سونوگرافی هات) تا الان شدن.

واااای یعنی همه مهمونامون جبهه شده بودن تا موفق شیم ی عکس درست ازت بگیریم.از بس شیطونی❤️

علی دایی،شما،آبجی زهرا و آبجی سارا(دختر عمه هات)👇

 

و عکس سانسور شده خونوادگیمون 👪 ک با هم ست سفید و آبی کرده بودیم.

کادوهای تولدت (لباس از طرف مامان جون. پول از طرف مامان بابا و حاجی بابا و آقا و عمه و عمو.نقاشی و جوراب از طرف علی دایی)😘.ممنون از همشون🙏

تکه ای از کیک با عکس خودت،که خودت خوردی و خیلی دوس داشتی.

عکست با لباسای کادوت.

 واینهم اخر مراسم که رو میز رفتی😘

 

پسندها (14)

نظرات (8)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
21 اردیبهشت 98 13:30
تولدش مبارک عزیزم
مامان سبحان
پاسخ
خیلی ممنون مامان بزرگ مهربون😍
مهرآرامهرآرا
21 اردیبهشت 98 14:31
ای جان
تولدش مبارک😍
مامان سبحان
پاسخ
ممنونم عزیزم😍مرسسسسسسسسی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
21 اردیبهشت 98 15:28
تولدت مبار‌ک. 😘
مامان سبحان
پاسخ
مرسی خاله جون😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اردیبهشت 98 18:21
تولدش مبارک ایشالا صدوبیست سال درکنار هم به خوبی وخوشی زندگی کنین😘💜
مامان سبحان
پاسخ
مرسی گلم.و همچنین شما انشاالله😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اردیبهشت 98 4:24
ای جاااااان 
تولدش میااااااارک 🥰🌹💕
مامان سبحان
پاسخ
مررررررررسی عزیز دلم😍انشاالله تولد 120 سالگی انیسا جون😘
مامان صدرامامان صدرا
25 اردیبهشت 98 0:27
تولوت مبارک عزیز دلم💙💙💙❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹
مامان سبحان
پاسخ
مرسی خاله خوبم😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 خرداد 98 11:09
نماز روزتان قبول باشه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
29 خرداد 98 20:09
تولدت مبارک گل پسر انشاالله صدوبیست ساله بشی😊💞👏👏👏
مامان سبحان
پاسخ
ممنون خاله عزیزم😍