مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عقد مامانی و باباییعقد مامانی و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج مامانی و باباییازدواج مامانی و بابایی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
سبحان از آغاز بارداریسبحان از آغاز بارداری، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سبحان عزیزم از لحظه تولدسبحان عزیزم از لحظه تولد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ آقا سبحانوبلاگ آقا سبحان، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سبحان دنیای مامان و بابا

دلخوشم به دلخوشیت،دلخوشی جان و دلم

نظرات (14)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 خرداد 97 16:39
چه هدیه ی بی نظیری!!!!!
آجی هاناآجی هانا
10 خرداد 97 17:41
سلام اینو جایی سفارش دادید !؟
مامان سبحان
پاسخ
سلام.بله.از سایت داستان من.
مامانیمامانی
10 خرداد 97 20:01
عزیزمممممم
زیباترین کتاب دنبیا همین تولد بچه هاست.
خیلی قشنگهمحبت
مامان سبحان
پاسخ
آره واقعامحبت
من خودمم ، با اینکه هزینه کتاب نسبتا زیاد بود، ولی اینقد خوشم اومد که گفتم هر جوره باید سفارشش بدم.گل
مامان صدرامامان صدرا
10 خرداد 97 22:24
❤❤❤
mahsamahsa
12 خرداد 97 2:30
من كه خيلي خوشم اومد خوش بحال سبحان جان قطعا به خاطر داشتن پدر و مادري مثل شما افتخار خواهد كرد
خدا حفظش كنه براتونمحبت
مامان سبحان
پاسخ
مرسی عزیزم.امیدوارم که اینطور بشه.
با این حرفت خوشحالم کردیمحبت
عمه فروغعمه فروغ
13 خرداد 97 13:39
عالیه این کتابآراممبارکش باشهمحبت
مامان سبحان
پاسخ
سپاس عزیزم.گل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
13 خرداد 97 15:41
چه خوشکلهههههههههههههه
کاش آدرس سایت رو هم میذاشتی عزیزم
راستی هزینش چقد شد
مامان سبحان
پاسخ
خانومی  از سایت داستان من سفارش دادم.فک کنم 80 هزار شد.گل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 خرداد 97 2:48
چقدر عالیییی
چه مامان بابای خوش ذوقی
 
مامان سبحان
پاسخ
ممنونم عزیز .لحظه شماری میکنم واسه اون روزی که این کتابو به سبحان بخونم و خوشش بیاد.فرشته
مامان علیمامان علی
17 خرداد 97 1:59
خیلی عالی بود
گاهی نی نی,گاهی مامیگاهی نی نی,گاهی مامی
18 خرداد 97 1:41
آفرین خیلی جالب بود
مامان سبحان
پاسخ
ممنون.لطف داری عزیزمحبت
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
20 خرداد 97 16:01
خیلی قشنگ عالیهگل
مامان سبحان
پاسخ
تشکر خاله امیر حسین جونگل
یـه مـامـان آیـنـده ^^یـه مـامـان آیـنـده ^^
21 خرداد 97 23:44
وایییییییی فوق العاده استتتتتتتتت
عالیه حرف نداره بغل
مامان سبحان
پاسخ
ممنونم عزیزممحبت.انشاالله برای نی نی خودتمنتظر

30 خرداد 97 20:22
چه عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیتعجبتعجبتشویقتشویقمحبت
مامان سبحان
پاسخ
ایشاالله کتاب داستان تولد اونی که منتظرشیفرشته

5 تیر 97 14:49
ممنونم خاله....ایشاللهعبادتبغل